14 lutego 2018

Geotargetowanie SMS


Jak działa Geotargetowanie SMS?

Geotargetowany SMS to tki rodzaj wiadomości, który wysyłany jest do osób znajdujących się w pobliżu konkretnych miejsc np. danej restauracji lub galerii handlowej, bez konieczności posiadania ich numeru telefonu. Takie rozwiązanie idealnie sprawdza się w dużych miastach i przy promocji marek premium.

geotargeting2

Geotargetowanie SMS – Zalety:

  • Dotarcie do użytkowników w danej lokalizacji
  • Wysoki współczynnik otwarcia/przeczytania sms
  • Brak konieczności posiadania numeru telefonu odbiorcy
  • Możliwość używać wiadomości tekstowych, graficznych, wideo oraz głosowych.
  • Określenie momentu wysyłki i czasu jej trwania
  • Duże możliwości targetowania np. abonament powyżej 100zł

Rodzaje wysyłek:

Geotargeting SMS

Wiadomość wysyłana na numery do osób, które w danym momencie znajdują się w określonej lokalizacji, określanym na podstawie danych wysyłanych do stacji przekaźnikowych.

Push SMS

Wiadomość wysyłana na telefony, które najczęściej łączą się z siecią w wybranym miejscu (praca, dom), czyli miejsca w których użytkownicy najczęściej dzwonią i odbierą połączenia

Geotargeting SMS – Przykłady targetowania

Wysyłkę wiadomości możemy kierować między innymi według kryteriów:

  • Demograficzne: wiek, płeć
  • Geograficzne: Miejsce zamieszkania, miejscowość
  • Miejsca: np. Galerie i centra handlowe, komisy samochodów, dworce, lotniska, stadiony
  • Technologiczne: np. Rodzaj i marka telefonu
  • Finansowe: Rodzaj i wielkość abonamentu np. Taryfy biznes, telefon na kartę

Przykłady wiadomości:

sms-geo1
sms-geo
geo-mms

Nie czekaj, skontakuj się z nami!

Formularz Kontaktowy

 

Verification


Podziel się
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  
Facebook