Jak działa Geotargetowanie SMS?
Geotargetowany SMS to tki rodzaj wiadomości, który wysyłany jest do osób znajdujących się w pobliżu konkretnych miejsc np. danej restauracji lub galerii handlowej, bez konieczności posiadania ich numeru telefonu. Takie rozwiązanie idealnie sprawdza się w dużych miastach i przy promocji marek premium.

Geotargetowanie SMS – Zalety:
- Dotarcie do użytkowników w danej lokalizacji
- Wysoki współczynnik otwarcia/przeczytania sms
- Brak konieczności posiadania numeru telefonu odbiorcy
- Możliwość używać wiadomości tekstowych, graficznych, wideo oraz głosowych.
- Określenie momentu wysyłki i czasu jej trwania
- Duże możliwości targetowania np. abonament powyżej 100zł
Rodzaje wysyłek:
Geotargeting SMS
Wiadomość wysyłana na numery do osób, które w danym momencie znajdują się w określonej lokalizacji, określanym na podstawie danych wysyłanych do stacji przekaźnikowych.
Push SMS
Wiadomość wysyłana na telefony, które najczęściej łączą się z siecią w wybranym miejscu (praca, dom), czyli miejsca w których użytkownicy najczęściej dzwonią i odbierą połączenia
Geotargeting SMS – Przykłady targetowania
Wysyłkę wiadomości możemy kierować między innymi według kryteriów:
- Demograficzne: wiek, płeć
- Geograficzne: Miejsce zamieszkania, miejscowość
- Miejsca: np. Galerie i centra handlowe, komisy samochodów, dworce, lotniska, stadiony
- Technologiczne: np. Rodzaj i marka telefonu
- Finansowe: Rodzaj i wielkość abonamentu np. Taryfy biznes, telefon na kartę
Przykłady wiadomości:



Nie czekaj, skontakuj się z nami!