raport połączeń

Nowy raport połączeń na poziomie konta w Google ADS (Adwords)

18 września 2018 roku pojawiła się informacja, iż Google udostępniło reklamodawcom nowy raport połączeń, który umożliwia włączenie raportowania na poziomie konta w Google Ads (Adwords). Do tej pory raportowanie połączeń musiało być włączane dla pojedynczych rozszerzeń połączeń lub reklam typu „tylko połączenie” co stanowiło wyzwanie dla reklamodawców z wieloma reklamami typu „tylko połączenie” i rozszerzeniami reklam, Read more about Nowy raport połączeń na poziomie konta w Google ADS (Adwords)[…]

ikona google ads

Adwords zmienia się w Google Ads

Przedstawiciele Google poinformowali, iż na 18 urodziny Google Adwords czeka rebranding i pojawi się pod nową nazwą Google Ads, zmiana ta zapoczątkuje zmianę całego ekosystemu marketingowego Google. Zmiany będą dotyczyły też AdWords Express, które zostanie wcielone w Google Ads, gdzie powstanie nowy typ kampanii oparty na Machine Learning który ma pomóc małym firmom w korzystaniu z Read more about Adwords zmienia się w Google Ads[…]

logo adwords

Czym jest Adwords?

Co to jest Adwords? Czym jest Google? – Wyszukiwarką – Taką odpowiedź usłyszymy od niemal każdego internauty. Nic dziwnego – Wyszukiwarka Google jest bezpłatna i ma około 95%  udziałów w rynku. W dodatku ta sytuacja szybko się to nie zmieni. Sam Google natomiast jest jedną z najbogatszych firm na świecie. Zatem nasuwa się pytanie: „Z Read more about Czym jest Adwords?[…]

rtb działanie

Co to jest RTB?

CO TO JEST REAL-TIME BIDDING (RTB)? Technologia RTB, czyli Real-Time Bidding (RTB) to zautomatyzowana nowoczesna metoda zakupu pojedynczych odsłon skierowanych do konkretnego użytkownika  w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym. Cały proces ścieżki zakupowej trwa mniej niż sekundę, a dzięki dużej ilości formatów reklamowych i powierzchniom premium reklama pozwala dotrzeć do grupy docelowej z większą niż do Read more about Co to jest RTB?[…]